loading...

رهایار

بازدید : 2
دوشنبه 7 اسفند 1402 زمان : 10:47

برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمه‌ی پایین کلیک کنید

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( Reversi در سی شارپ c# )



· • • • • • • • °° • در سی شارپ در سی شارپ دانلود سورس و کد بازی ریورسی در سی شارپ › › بازیریورسیدانلود سورس و کد بازی ریورسی در سی شارپ › › بازیریورسی 📥 دانلود سورس و کد بازی ریورسی در سی شارپ برای دانلود بصورت جدید و کامل سایت فایل سحرآمیز اینجا کلیک فرمایید آموزش جامع آرایه ها در سی شارپ روکسو › آموزش جامع آرایه ها در سی شارپ روکسو › مقدمه تعریف یک آرایه مقدار‌دهی اولیه یک آرایه تخصیص مقادیر به آرایه‌ها دسترسی به المان‌های یک آرایه استفاده از حلقه‌ی آرایه‌های چند بعدی آرایه‌های دوبعدی مقدار دهی اولیه‌ی آرایه‌های دو بعدی آرایه‌های دندانه‌دار گاهی میخواهیم مجموعه‌ای از مقادیر متغییرها را درون یک بسته بندی قرار داده و در طول برنامه‌ی خود در اختیار داشته باشیم برای اینکار باید از یک ساختار داده به نام آرایه استفاده کنیم از آنجا که هر آنچه در زبان برنامه‌‎نویسی سی شارپ وجود دارد به عنوان یک شیء شاخته می‌شود، آرایه‌ها نیز یک شیءمی‌باشند که از کلاس نوع خود مشتق شده‌اند در ارتباط با اشیاء تعریف آرایه عبارت است از یک ساختار داده‌ای که شامل چندین متغییر با نوع یکسان و اندازه‌ی مشخصاست تصویر زیر یک شماتیک از آرایه‌ها را برای شما به نمایش می‌دهد آرایه‌ها به صورت زیر تعریف می‌شوند با مشاهده دستور فوق متوجه خواهید شد که ابتدا نوع متغییر را تعریف کرده و سپس یک جفت براکت جهت معرفی آرایه قرار داده و در نهایت نام آرا با تعریف یک آرایه، مقداردهی‌ای روی آن صورت نمی‌پذیرد هنگامیکه مقداردهی اولیه انجام شود شما می‌توانید یک مقدار مشخص را به هر خانه از آرایه اختصاص دهید با توجه به اینکه آرایه‌ها به عنوان یک شیء از کلاس آرایه مطرح می‌شوند، مقداردهی اولیه آنها به صورت زیر می‌باشد با این دستور یک آرایه با ۱۰ خانه تولید شده است که مقدار هر خانه در حال حاضر برابر «هیچ برای تخصیص مقادیر به المان‌های هر آرایه، از شماره‌های ایندکس شمارنده هر المان استفاده می‌شود به این معنی که مثلا خانه‌ی اول هر آرایه از ۰ شمارش شده و تا ۹ ادامه می‌یابد که در مجموع ۰ تا ۹ برابر ۱۰ خانه می‌شود بنابراین برای تخصیص از دستور زیر استفاده می‌کنیم همچنین می‌توانید مقادیر را به صورت دسته‌جمعی به یک آرایه اختصاص دهید که در این حالت دار یک المان توسط ایندکس‌های آرایه در دسترس خواهد بود برای اینکار کافیست ایندکس آرایه را درون براکت آن متغییر قرار دهیم به نمونه‌ی زیر توجه کنید با دستور فوق اطلاعات مربوط به خانه‌ی شماره ۱۰ ایندکس ۹ در اختیار قرار بگیرد و درون متغییر ‌ ذخیره گردد به مثال زیر توجه کنید، در این مثال می‌خواهیم اطلاعات تک تک درایه‌های یک آرایه با ۱۰ خانه را نم یکی از حلقه‌هایی که در این بخش توضیح خواهیم داد، حلقه‌ی ‌ به معنای «به ازای هر» می‌باشد از این حلقه برای دسترسی به تک تک المان‌ها و آیتم‌های یک آرایه استفاده می‌شود تا از تکرار یک دستور خودداری کنیم به مثال زیر توجه کنید در این حالت تک تک درایه‌های یک آرایه چاپ می‌شود و خروجی به صورت زیر خواهد بود تا به اینجای کار آرایه‌های یک بعدی را مورد بررسی قرار دادیم اما در زبان برنامه‌نویسی سی شارپ گونه‌ای دیگر از آرایه‌ها وجود دارند که ابعاد آنها متفاوت تر است معمول‌ترین این نوع، آرایه‌های دو بعدی می‌باشند که به صورت زیر تعریف می‌شوند یا اگر بخواهیم یک آرایه‌ی ۳ بعدی تعریف کنیم آنگاه داریم این نوع آرایه‌ها همانطور که قبلا ذکر کردیم به عنوان معمول‌ترین نوع آرایه‌ در زبان برنامه‌نویسی سی‌شارپ مورد استفاده قرار می‌گیرند ماتریس‌ها در ریاضیات به عنوان یکی از معروف‌ترین نوع آرایه‌های دو بعدی شناخته می‌شوند با بررسی تصویر زیر چگونگی تقسیم آرایه‌های دو بعدی را به ۳ سطر و ۴ ستون مشاهده می‌کنید برای مقدار دهی اولیه این نوع آرایه‌ها می‌توان مشابه روش مقداردهی برای آرایه‌ی یک بعدی استفاده کرد ولی با این تفاوت که مقادیر این نوع آرایه‌ها به صورت تو در تو می‌باشد به عنوان مثال برای مقداردهی یک آرایه با ۳ سطر و ۴ ستون به صورت زیر عمل می‌کنیم این نوع آرایه‌ها معمولا دارای سطرهایی با طول متغییر می‌باشند یعنی به‌گونه‌ای یک آرایه‌ی ناهموار هستند به عبارتی آرایه‌ی دندانه‌دار را می‌توان به عنوان آرایه‌ای از آرایه‌ها در نظر گرفت ساختار کلی آنها به صورت زیر می‌باشد که در این ساختار ‌ نوع آرایه و سپس دو جفت براکت و در نهایت نام آرایه نام‌گذاری می‌شود ممکن است مقداردهی به معکوس کردن آرایه در سی شارپ کدگیت › › معکوسکردنمعکوس کردن آرایه در سی شارپ کدگیت › › معکوسکردن · بعدی قرینه کردن عدد در سی شارپ در این قسمت تیم کدگیت به آموزش معکوس کردن آرایه در سی شارپ میپردازد ابتدا آرایه را معرفی و سپس به پیاده سازی معکوس کردن آرایه در سی شارپ میپردازیم › › › › آموزش کار با توابع در زبان › آموزش کار با توابع در زبان › آموزش ویژگی های کلاس آموزش و در زبان آموزش کار با در تعیین سطح دسترسی در اعضای ایستا یا استاتیک در وراثت یا ارث بری در کلاس › › › › توابع بازگشتی در سی شارپ آموزش با مثال‌های کاربردی ️ باگتو › › توابع بازگشتی در سی شارپ آموزش با مثال‌های کاربردی ️ باگتو › › توابع بازگشتی در سی شارپ تابع بازگشتی، تابعی است که در داخل خود، از خودش استفاده یا به عبارت دیگر صدا می‌زند این نوع توابع، به ویژه برای حل مسائلی که بر پایه برخورد بازگشتی هستند، بسیار

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود مستقیم و سریع

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( Reversi در سی شارپ c# )

برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمه‌ی پایین کلیک کنید

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( Reversi در سی شارپ c# )



· • • • • • • • °° • در سی شارپ در سی شارپ دانلود سورس و کد بازی ریورسی در سی شارپ › › بازیریورسیدانلود سورس و کد بازی ریورسی در سی شارپ › › بازیریورسی 📥 دانلود سورس و کد بازی ریورسی در سی شارپ برای دانلود بصورت جدید و کامل سایت فایل سحرآمیز اینجا کلیک فرمایید آموزش جامع آرایه ها در سی شارپ روکسو › آموزش جامع آرایه ها در سی شارپ روکسو › مقدمه تعریف یک آرایه مقدار‌دهی اولیه یک آرایه تخصیص مقادیر به آرایه‌ها دسترسی به المان‌های یک آرایه استفاده از حلقه‌ی آرایه‌های چند بعدی آرایه‌های دوبعدی مقدار دهی اولیه‌ی آرایه‌های دو بعدی آرایه‌های دندانه‌دار گاهی میخواهیم مجموعه‌ای از مقادیر متغییرها را درون یک بسته بندی قرار داده و در طول برنامه‌ی خود در اختیار داشته باشیم برای اینکار باید از یک ساختار داده به نام آرایه استفاده کنیم از آنجا که هر آنچه در زبان برنامه‌‎نویسی سی شارپ وجود دارد به عنوان یک شیء شاخته می‌شود، آرایه‌ها نیز یک شیءمی‌باشند که از کلاس نوع خود مشتق شده‌اند در ارتباط با اشیاء تعریف آرایه عبارت است از یک ساختار داده‌ای که شامل چندین متغییر با نوع یکسان و اندازه‌ی مشخصاست تصویر زیر یک شماتیک از آرایه‌ها را برای شما به نمایش می‌دهد آرایه‌ها به صورت زیر تعریف می‌شوند با مشاهده دستور فوق متوجه خواهید شد که ابتدا نوع متغییر را تعریف کرده و سپس یک جفت براکت جهت معرفی آرایه قرار داده و در نهایت نام آرا با تعریف یک آرایه، مقداردهی‌ای روی آن صورت نمی‌پذیرد هنگامیکه مقداردهی اولیه انجام شود شما می‌توانید یک مقدار مشخص را به هر خانه از آرایه اختصاص دهید با توجه به اینکه آرایه‌ها به عنوان یک شیء از کلاس آرایه مطرح می‌شوند، مقداردهی اولیه آنها به صورت زیر می‌باشد با این دستور یک آرایه با ۱۰ خانه تولید شده است که مقدار هر خانه در حال حاضر برابر «هیچ برای تخصیص مقادیر به المان‌های هر آرایه، از شماره‌های ایندکس شمارنده هر المان استفاده می‌شود به این معنی که مثلا خانه‌ی اول هر آرایه از ۰ شمارش شده و تا ۹ ادامه می‌یابد که در مجموع ۰ تا ۹ برابر ۱۰ خانه می‌شود بنابراین برای تخصیص از دستور زیر استفاده می‌کنیم همچنین می‌توانید مقادیر را به صورت دسته‌جمعی به یک آرایه اختصاص دهید که در این حالت دار یک المان توسط ایندکس‌های آرایه در دسترس خواهد بود برای اینکار کافیست ایندکس آرایه را درون براکت آن متغییر قرار دهیم به نمونه‌ی زیر توجه کنید با دستور فوق اطلاعات مربوط به خانه‌ی شماره ۱۰ ایندکس ۹ در اختیار قرار بگیرد و درون متغییر ‌ ذخیره گردد به مثال زیر توجه کنید، در این مثال می‌خواهیم اطلاعات تک تک درایه‌های یک آرایه با ۱۰ خانه را نم یکی از حلقه‌هایی که در این بخش توضیح خواهیم داد، حلقه‌ی ‌ به معنای «به ازای هر» می‌باشد از این حلقه برای دسترسی به تک تک المان‌ها و آیتم‌های یک آرایه استفاده می‌شود تا از تکرار یک دستور خودداری کنیم به مثال زیر توجه کنید در این حالت تک تک درایه‌های یک آرایه چاپ می‌شود و خروجی به صورت زیر خواهد بود تا به اینجای کار آرایه‌های یک بعدی را مورد بررسی قرار دادیم اما در زبان برنامه‌نویسی سی شارپ گونه‌ای دیگر از آرایه‌ها وجود دارند که ابعاد آنها متفاوت تر است معمول‌ترین این نوع، آرایه‌های دو بعدی می‌باشند که به صورت زیر تعریف می‌شوند یا اگر بخواهیم یک آرایه‌ی ۳ بعدی تعریف کنیم آنگاه داریم این نوع آرایه‌ها همانطور که قبلا ذکر کردیم به عنوان معمول‌ترین نوع آرایه‌ در زبان برنامه‌نویسی سی‌شارپ مورد استفاده قرار می‌گیرند ماتریس‌ها در ریاضیات به عنوان یکی از معروف‌ترین نوع آرایه‌های دو بعدی شناخته می‌شوند با بررسی تصویر زیر چگونگی تقسیم آرایه‌های دو بعدی را به ۳ سطر و ۴ ستون مشاهده می‌کنید برای مقدار دهی اولیه این نوع آرایه‌ها می‌توان مشابه روش مقداردهی برای آرایه‌ی یک بعدی استفاده کرد ولی با این تفاوت که مقادیر این نوع آرایه‌ها به صورت تو در تو می‌باشد به عنوان مثال برای مقداردهی یک آرایه با ۳ سطر و ۴ ستون به صورت زیر عمل می‌کنیم این نوع آرایه‌ها معمولا دارای سطرهایی با طول متغییر می‌باشند یعنی به‌گونه‌ای یک آرایه‌ی ناهموار هستند به عبارتی آرایه‌ی دندانه‌دار را می‌توان به عنوان آرایه‌ای از آرایه‌ها در نظر گرفت ساختار کلی آنها به صورت زیر می‌باشد که در این ساختار ‌ نوع آرایه و سپس دو جفت براکت و در نهایت نام آرایه نام‌گذاری می‌شود ممکن است مقداردهی به معکوس کردن آرایه در سی شارپ کدگیت › › معکوسکردنمعکوس کردن آرایه در سی شارپ کدگیت › › معکوسکردن · بعدی قرینه کردن عدد در سی شارپ در این قسمت تیم کدگیت به آموزش معکوس کردن آرایه در سی شارپ میپردازد ابتدا آرایه را معرفی و سپس به پیاده سازی معکوس کردن آرایه در سی شارپ میپردازیم › › › › آموزش کار با توابع در زبان › آموزش کار با توابع در زبان › آموزش ویژگی های کلاس آموزش و در زبان آموزش کار با در تعیین سطح دسترسی در اعضای ایستا یا استاتیک در وراثت یا ارث بری در کلاس › › › › توابع بازگشتی در سی شارپ آموزش با مثال‌های کاربردی ️ باگتو › › توابع بازگشتی در سی شارپ آموزش با مثال‌های کاربردی ️ باگتو › › توابع بازگشتی در سی شارپ تابع بازگشتی، تابعی است که در داخل خود، از خودش استفاده یا به عبارت دیگر صدا می‌زند این نوع توابع، به ویژه برای حل مسائلی که بر پایه برخورد بازگشتی هستند، بسیار

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود مستقیم و سریع

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( Reversi در سی شارپ c# )

برچسب ها Reversi در سی شارپ c# ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 2951
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 154
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 363
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 821
  • بازدید ماه : 1632
  • بازدید سال : 26234
  • بازدید کلی : 42375
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی